پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، به مناسبت ۱۲ بهمن […]

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، به مناسبت ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان به شرح زیر است:

دهه فجر طلوع پر برکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور عظمت و شکوه نهضتی مبتنی بر تعالیم انبیای الهی است. این انقلاب شکوهمند با بروز تحولاتی عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندی را به همراه داشته به گونه ای که ایران اسلامی پس از گذر از فراز و نشیب های بسیار به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اینک در اوج اقتدار و آزادگی ایستاده است.

ایام ا… دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم. بدون تردید انقلاب بزرگ مردم غیور ایران باعث سربلندی همه جهانیان شده و امروز این انقلاب به درجه‌ای از بالندگی رسیده که همگان را تحت تاثیر قرار داده است. دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جان‌فشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

اکنون در آستانه چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، به نمایندگی از خانواده کمیته امداد استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر و مردم دلاور و همیشه در صحنه استان اصفهان تبریک و شادباش عرض می نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روز افزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

کریم زارع: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان