منابع خبری از انفجار در نزدیکی سفارت روسیه در کابل خبر دادند به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایسنا،انفجاری در کابل، جایی که سفارت روسیه در افغانستان در آن قرار دارد، رخ داده است. پلیس کابل، پایتخت افغانستان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یک مهاجم انتحاری که در حال نزدیک شدن به […]

منابع خبری از انفجار در نزدیکی سفارت روسیه در کابل خبر دادند

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایسنا،انفجاری در کابل، جایی که سفارت روسیه در افغانستان در آن قرار دارد، رخ داده است.

پلیس کابل، پایتخت افغانستان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یک مهاجم انتحاری که در حال نزدیک شدن به سفارت روسیه بود توسط محافظان طالبان هدف گلوله قرار گرفت.

رویترز به نقل از یک منبع پلیس افغانستان اعلام کرد: یک بمب گذار انتحاری که در حال نزدیک شدن به سفارت روسیه بود توسط محافظان طالبان هدف گلوله قرار گرفت.

یک منبع به اسپوتنیک گفت که در نتیجه انفجار  ۲۵ نفر کشته یا زخمی شدند. یک منبع در سفارت روسیه به اسپوتنیک گفت: دو عضو هیات دیپلماتیک روسیه در کابل در این انفجار کشته شدند. این انفجار زمانی رخ داد که یک دیپلمات روسی از ساختمان خارج شد تا نام متقاضیان ویزا را معرفی کند. انفجار امروز در بین دانشجویانی که در حال دریافت فرم ویزا بوده‌اند صورت گرفته است

طالبان افرادی را که در محل انفجار عکس گرفته بودند، بازداشت کردند.