مرتضوی با بیان اینکه هر ساله در ایام هفته دولت و در روز هشتم شهریور در استان اصفهان یک گردهمایی قبل از شروع کار مدیران اصفهانی در  خیمه گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا می‌کنند و این رسم از دیرباز در استان نهادینه شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی صبح امروز […]

مرتضوی با بیان اینکه هر ساله در ایام هفته دولت و در روز هشتم شهریور در استان اصفهان یک گردهمایی قبل از شروع کار مدیران اصفهانی در  خیمه گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا می‌کنند و این رسم از دیرباز در استان نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمند، فلسفه نامگذاری این زمان به عنوان هفته دولت را اینگونه بیان کرد که شهیدان باهنر و رجایی که اسوه مدیریتی طراز حاکمیتی کشور معرفی شدند به عنوان یک شاخص در ذهن همه مدیران ثبت شود.
وی افزود:باید نگاه مدیریتی ما و تلاش و کوشش ما با آن چیزی که آنها به عنوان الگو مطرح و عمل کردند، انجام بگیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه عهد ببندیم که خودمان را با آن راه و الگوهایی که شهیدان رجایی و باهنر انجام دادند، نزدیک کنیم، گفت: هر ساله در ایام هفته دولت و در روز هشتم شهریور در استان اصفهان یک گردهمایی قبل از شروع کار مدیران اصفهانی در خیمه گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا می‌کنند و این رسم از دیرباز در استان نهادینه شده است.
وی همچنین از شاخصه های شهیدان باهنر و رجایی یاد کرد و خاطر نشان کرد:نگاه خالصانه توام با تلاش، کوشش، پرکاری، استقامت در مسیر، مردمی بودن، پاک‌دستی و ساده‌زیستی، تلاش مجاهدانه و دغدغه‌مندانه برای گره‌گشایی از کار مردم از جمله شاخص‌های شهید رجایی و باهنر است.
خبرنگار: الهام خانی