یت اله سلیمانی امام جمعه کاشان با خانواده‌های برادران شهید «حسین و تراب حبیبی زاده قهرود»، شهید مدافع امنیت «ابراهیم صیادی نشلجی» و جانباز 70 درصد «محمدرضا خیمه کبود» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهید یاران نیوز ، به منظور تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آیت اله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان، حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین این شهرستان، سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، با حضور در منازل خانواده‌های برادران شهید «حسین و تراب حبیبی زاده قهرود»، شهید مدافع امنیت «ابراهیم صیادی نشلجی» و جانباز ۷۰ درصد «محمدرضا خیمه کبود» با آنها دیدار و التماس دعای خیر جهت خدمت‌گزاری بیشتر و ادامه راه شهدای عزیز کردند.
گفتنی است، بسیجی شهید تراب (محمد) حبیبی زاده قهرود متولد ۱۹ تیر ماه ۱۳۴۶ کاشان بود که سرانجام سیزدهم آبادن ماه ۶۲ درعملیات والفجر۴ در مریوان براثر اصابت ترکش به سینه و کمر به شهادت رسید. برادرش شهید حسین حبیبی زاده قهرود نیز چهارم شهریور ۱۳۴۸ در شهر کاشان متولد شد. به عنوان بسیجی درجبهه حضور یافت. سرانجام چهارم دی ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای چهار در ام الرصاص به شهادت رسید. پیکرش سالها در منطقه ماند و پس از تفحص و شناسایی، اردیبهشت ماه ۱۳۷۷ در کنار برادر شهیدش در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.
شهید ابراهیم صیادی نشلجی، بیست و ششم آذرماه ۱۳۶۱ در روستای نشلج از توابع شهرستان کاشان متولد شد. سال ۷۹ به عضویت سپاه در آمد، بیست و چهارم بهمن ماه ۱۳۹۷ درحمله تروریستی در جاده خاش – زاهدان به درجه شهادت نائل گشت. از وی سه فرزند به یادگار مانده است.