در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی این استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی و با استقبال کم‌نظیر کشاورزان در حال برگزاری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی این استان با حضور نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی و با استقبال کم‌نظیر کشاورزان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه برپایی این‌ میز خدمت به خبرنگاران گفت: خدمت به مردم توفیق ارزشمند و خدمت به جامعه زحمتکش و مولد کشاورزان و عشایر توفیقی ارزشمندتر و مقدس‌تر است و همه کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی باید قدردان فرصت خدمت به جامعه هدف خود باشند.

محسن عسکری افزود: وظیفه ماست که با همراهی و همفکری و نگاه تعاملی پاسخگوی مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی بوده و باری از دوش مجموعه کشاورزان استان برداریم.

وی با بیان اینکه میز خدمت جهاد کشاورزی از امروز به مدت سه روز از ساعت ۸ تا ۱۸ پذیرای مردم و مراجعان است، تصریح کرد: استقبال و حجم مراجعان در این استان بسیار بالا بوده که نشانه اعتماد آنان به تصمیم‌گیرندگان و متولیان بخش کشاورزی است.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی به رتبه‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی در شاخص پاسخگویی به مراجعان اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه توانسته در سفرهای استانی در بین همه وزارتخانه‌ها و مجموعه سازمان‌های دولت، رتبه اول را کسب کند که موفقیتی ارزشمند است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: این وزارتخانه در شاخص پاسخگویی و برگزاری میزهای خدمت و ارتباطات مردمی رتبه سوم را کسب کرده که بدون تردید چنین موفقیت‌هایی فقط با نگاه جهادی حاکم بر وزارت جهاد و همراهی مدیران استانی رقم می‌خورد.

عسکری از مدیران بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خواست با همین نوع نگاه جهادی در این سه روز نیز با همت جدی در جهت پاسخگویی به مراجعان تلاش کنند.

در ادامه برپایی این میزخدمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اعلام خبر شروع بکار میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: توقعات و انتظارات مردم در دور دوم سفرها نسبت به دور اول بالاتر رفته و وظیفه ماست که با خوب گوش دادن به مردم در یک جمع صمیمی پاسخگوی مشکلات و سوالات آنان باشیم.

سیدعلی معتمدی‌پور با تشریح سیمای استان به تنوع و قابلیت‌های کشاورزی آن اشاره کرد و توصیح داد: همه تلاش ما این است که نتایج این ارتباطات به رفع مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی و هر آنچه موجب رضایت خداوند است منجر شود.

گفتنی است؛ نماینده تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان بخش‌های مختلف کشاورزی کشور و همچنین معاونان، مدیران ‌کل و مدیران ادارات تابعه استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ لغایت ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی خواهند بود