زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه هفتم آبان و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ثبت‌نام […]

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از امروز یکشنبه هفتم آبان و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از امروز آغاز می‌شود.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید با توجه به نکات اعلامی و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

مراحل ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳
۱- مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی فوق برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱).

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

۴- خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۳/۶۸۰/۰۰۰ ریال (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال) از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان.

۵- پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ (یکصد هزار) ریال.

۶- متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول‌) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی شناور (رشته دوم) هستند، ضرورت دارد که کدرشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج نمایند. این دسته از متقاضیان می‌بایست برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۳/۶۸۰/۰۰۰ ریال (سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۳
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه شنبه یکم اسفندماه لغایت روز پنج‌شنبه سوم اسفندماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند