بازنشستگان هم به لحاظ مجموعه اجتماعی و هم اداری، جزء ذخایر هر مجموعه‌ای هستند در راستای استماع و بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، مهندس آرش آریانژاد روز چهارشنبه ۲۴ آبان سال جاری در محل نمازخانه با جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار […]


بازنشستگان هم به لحاظ مجموعه اجتماعی و هم اداری، جزء ذخایر هر مجموعه‌ای هستند

در راستای استماع و بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، مهندس آرش آریانژاد روز چهارشنبه ۲۴ آبان سال جاری در محل نمازخانه با جمعی از پیشکسوتان و بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهندس آریانژاد در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر و تشکر از بازنشستگان،گفت: بازنشستگی پایان کار نیست و این شرکت همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته می‌باشد که اگر تجربه همکاران بازنشسته در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد، مسیر بهبود را برای سازمان هموار کرده و به پویا و چابک شدن شرکت کمک خواهد کرد.
وی افزود: بازنشستگان به لحاظ اجتماعی و هم اداری، جزء ذخایر هر مجموعه‌ای هستند و بازنشسته شدن به معنای خارج شدن کامل از دورِ کاری نیست؛ چرا که باید بتوانیم از تجارب ارزنده سه دهه تلاش این همکاران بهره‌گیری کنیم.


مهندس آریانژاد تداوم دیدار و نشست‌های مشابه را بسیار ضروری، خاص و ارزشمند دانست و تأکید کرد: یکی از خط مشی‌های این شرکت ایجاد بستری مناسب برای آرامش پس از بازنشستگی است و یکی از اهداف ما برنامه‌ریزی و اجرای مجموعه اقداماتی برای بهبود وضعیت معیشتی همه همکاران شاغل و بازنشسته می‌باشد که ان شاءالله با اهتمام کامل نسبت به پیگیری و اجرایی شدن درخواست‌های عزیزان بازنشسته، تلاش خواهیم کرد.


مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه پرداختن به موضوع بازنشستگان، بررسی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان و تکریم این عزیزان، از دغدغه‌های مدیران شرکت است، گفت: از آنجا که یکی از عمده دغدغه‌های بازنشستگان مسائل مربوط به بیمه و درمان است، ما در این شرکت در تلاشیم این موضوع بصورت هدفمندتر تا حصول نتیجه دنبال شود.


وی در ادامه صحبت‌های خود از خانواده‌های بازنشستگان نیز قدردانی کرد و افزود: این دیدارها فرصتی غنیمت است برای قدردانی از خانواده‌های محترم بازنشستگان که با صبوری و سعه صدر سال‌ها حامی و پشتیبان این شرکت بودند و همواره با حضور ارزشمند خود در جبهه‌های حمایت و تلاش، باعث دلگرمی و پویایی مجموعه آب منطقه‌ای کردستان، شدند.
مهندس آریانژاد در پایان ضمن تشکر از حضور بازنشستگان گرامی، ارتباط دوسویه و مستمر را راهی برای حل بیشتر مشکلات عنوان و خاطرنشان کرد: انعکاس مشکلات به مدیران این شرکت اولین قدم برای حل آن است.
اعضای کانون بازنشستگان نیز ضمن تشکر از مهندس آرش آریانژاد برای برگزاری این جلسه؛ مسائل، مشکلات و موارد مختلفی که همکاران بازنشسته با آن مواجه هستند از جمله: مشکلات مرتبط با حوزه بیمه تکمیلی و درمان، استفاده از مهمانسرا در تهران در مواقع ضروری، پرداخت تسهیلات منطقه عملیاتی به بازنشستگان، مسائل فرهنگی و ورزشی، استقرار یک واحد در شرکت برای کانون بازنشستگان، تاسیس شرکت مهندسین مشاور و پرداخت پاداش‌های مناسبتی را مطرح نمودند.