عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی دستگیر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ “مهدی دانش پور” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی رصد و پایش کارشناسان این پلیس […]

عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ “مهدی دانش پور” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی رصد و پایش کارشناسان این پلیس در فضای مجازی، مشخص شد فیلمی با موضوع باشگاه زنانه در یکی از شهرستان های استان در حال انتشار است.

وی افزود: فرد ناشناسی به باشگاه بانوان یکی از شهرستان ها مراجعه و اقدام به فیلم برداری از ورزش بانوان کرده و فیلم مربوطه را در فضای مجازی انتشار داده است که بلافاصله موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان گفت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعات و اقدامات فنی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی متهم شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی ضربتی  دستگیر شد.

سرهنگ دانش پور با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به اقدام خود در یک شرط بندی  اعتراف کرد، افزود:  متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق آن را با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir آن را به این پلیس اعلام کنند.