حضور مدیرکل بهزیستی استان در برنامه ” روژمان” شبکه استانی کردستان حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی حضور یافته و در مورد تکریم سالمندان به بحث و گفتگو پرداخت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رسولی با اشاره به اینکه سالمندان، بخشی از اقشار جامعه […]

حضور مدیرکل بهزیستی استان در برنامه ” روژمان” شبکه استانی کردستان

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی حضور یافته و در مورد تکریم سالمندان به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسین رسولی با اشاره به اینکه سالمندان، بخشی از اقشار جامعه بشری را تشکیل می دهند اظهار کرد: در فرهنگهای و آیین های مختلف دینی و غیردینی, برای قشر سالمند جایگاه و احترامی خاص در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سالمندان, نظر به تجربه فراوان و چشیدن سرد و گرم روزگار, می توانند الگوهایی ارزنده و بسیار راهبردی در جهت پیشرفت و ارتقاء همه ابعاد زندگی بشر (اعم از دینی و غیردینی) باشند.

وی با بیان اینکه پیری بر سر راه همه انسان‌هاست، گفت: حدود ۹میلیون نفر جمعیت سالمندان کشور را تشکیل داده که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر از آنان در کردستان در رنج گروه سنی ۶۰ سال به بالا هستند.

رسولی از ارائه خدمات به ۵۰نفر در مرکز سالمندان سنندج خبر داد و گفت: خانه حمایتی ویژه سالمندان نیز اخیرا در استان در دستور کار قرار گرفته و حداکثر ظرفیت هر خانه ۱۰نفر است.