دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت/اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه […]

دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دانشگاه‌ها منتظر دستورالعمل تغذیه‌ای باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت/اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، دکتر مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به تدابیر لازم برای تامین مواد غذایی دانشگاه‌ها برای سال تحصیلی جدید گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم با جلسات متعدد مشکلات را رصد می‌کنند که شرایط تامین مواد غذایی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه نشود.
 
وی افزود: بودجه تغذیه دانشگاه‌ها، در بودجه دانشگاه‌ها دیده شده است و دانشگاه‌ها تا مهرماه به صورت شفاف بودجه تغذیه دانشجویان را از کل بودجه دانشگاه تفکیک و میزان آن را به معاونان دانشجویی اعلام کنند. اواسط شهریور ماه صندوق رفاه دانشجویان جلسه هیات امنا را تشکیل می دهد و دانشگاه‌ها بر اساس دستورالعملی که در این زمینه صندوق رفاه دانشجویان بر اساس مصوبات هیات امنا ابلاغ خواهد کرد، عمل خواهند نمود.
 
گنجی اضافه کرد: بودجه‌ای که برای تغذیه دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده به گونه‌ای است که دانشگاه‌ها در زمینه تامین موادغذایی به مشکلی برخورد نکنند، ولی با این وضعیت هم سازمان برنامه و بودجه کار کارشناسی دقیق در این خصوص انجام خواهد داد و اگر نیاز به افزایش بودجه در این زمینه باشد، امیدوارم که سازمان برنامه و بودجه چاره اندیشی نماید.