معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،اسماعیل محبی پور پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این پرواز در حال عبور از فضای هوایی ایران بود، با […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،اسماعیل محبی پور پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این پرواز در حال عبور از فضای هوایی ایران بود، با اعلام وخامت حال خلبان درخواست فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز کرد.

وی اظهار داشت:عوامل این پرواز با توجه به الزام تغییر کادر پرواز، درخواست کروی پروازی جدید از دبی کردند و در نتبجه، بنا شد مسافران به بخش ترانزیت فرودگاه منتقل شوند.

این در حالی است که یک شاهد عینی در فرودگاه شیراز به خبرنگار ایرنا گفت: پس از فرود در کمال تعجب وضعیت خلبان مساعد بود! لذا قصد ادامه مسیر را داشت که با توجه به مقررات بین المللی اجازه پرواز داده نشد.
وی اظهار داشت: مسیر این هواپیما در ۱۲ ساعت گذشته اربیل- تل آویو- تاشکند بوده است