هندبال ایران به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی رسید شاگردان وسلین وویوویچ در سومین بازی خود از بازی‌های آسیایی مقابل عربستان به تساوی رسیدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هندبالیست‌های ایرانی در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل عربستان به میدان رفتند و در سومین دیدار خود از مرحله گروهی با نتیجه ۲۳ […]

هندبال ایران به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی رسید

شاگردان وسلین وویوویچ در سومین بازی خود از بازی‌های آسیایی مقابل عربستان به تساوی رسیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هندبالیست‌های ایرانی در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل عربستان به میدان رفتند و در سومین دیدار خود از مرحله گروهی با نتیجه ۲۳ بر ۲۳ مقابل عربستان به تساوی رسیدند.

ایران با این تساوی به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کرد. ایران در مرحله گروهی با ژاپن، عربستان و مغولستان هم‌گروه بود که یک پیروزی مقابل مغولستان، یک تساوی برابر عربستان کسب کرد و برابر ژاپن شکست خورد.

هشت تیم راه‌یافته به مرحله بعد در دو گروهی با هم رقابت خواهند کرد. علاوه بر ایران و ژاپن تیم‌های کره جنوبی، قطر، کویت و چین به دور بعدی صعود کرده‌اند.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، علی بخشی به عنوان ماساژور و روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، کادرفنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند