مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از بازگشت ۷۸ درصد از زائران به استان تا پایان روز ۲۶ شهریور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،علیرضا راستیار افزود: ۷ شرکت حمل و نقل مسافری و کارت هوشمند ۹ ناوگان اتوبوسی که در امر جابه […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از بازگشت ۷۸ درصد از زائران به استان تا پایان روز ۲۶ شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،علیرضا راستیار افزود: ۷ شرکت حمل و نقل مسافری و کارت هوشمند ۹ ناوگان اتوبوسی که در امر جابه جایی زائران مرتکب تخلف شده بودند غیر فعال شدند.
وی از زائران خواست هرگونه تخلف را به پلیس راه و همکاران راهداری و حمل و نقل که در ایستگاه‌های کنترل دروازه‌ای استان مستقر هستند اعلام کنند، همچنین تلفن ۱۴۱ راهداری به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس درباره قیمت بلیت اتوبوس گفت: اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۴۵۱ هزار تومان و ۴۴ نفره ۳۰۶ هزار تومان از شیراز به شلمچه در زمان رفت و اکنون در زمان برگشت است.
وی ادامه داد: در پایانه کار اندیش شیراز با حضور کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و تشکل صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین تعیین جایگاه اربعین نظارت بر قیمت‌های مصوب صورت می‌پذیرد.
راستیار با اشاره به اینکه ۵۰۰ راهدار و کارشناس حمل و نقل استان در طرح اربعین امسال خدمت رسانی می‌کنند افزود: این طرح تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

از ابتدای شهریور تا پایان روز ۲۶ شهریور حدود ۶۰ هزار نفر از استان با اتوبوس به شلمچه و مهران عزیمت کردند