امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است/ پذیرایی عاشقانه کردستانی‌ها از زائران حسینی معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در تمامی مرزهای کشور و مسیر تردد زائران امنیت کامل برقرار است و زائران در آرامش و رفاه به سر می‌برند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر کیومرث شرفی در […]

امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است/ پذیرایی عاشقانه کردستانی‌ها از زائران حسینی

معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در تمامی مرزهای کشور و مسیر تردد زائران امنیت کامل برقرار است و زائران در آرامش و رفاه به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ امیر کیومرث شرفی در بازدید از مرز باشماق و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت بمناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، راه امام را طریق سعادت و رستگاری دانست و اظهار داشت: کسانی که دلشان برای رستگاری می‌تپد در مسیر امام حسین حرکت می‌کنند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نماد وحدت و همدلی شیعه و سنی و عامل برهم زننده توطئه کشورهای استکباری است.

وی با اشاره به برقراری امنیت در محورهای متصل به پایانه مرزی در مهران، خسروی و چذابه گفت: هم اکنون در تمامی مرزهای کشور و مسیر تردد زائران امنیت کامل برقرار است و زائران در آرامش و رفاه به سر می‌برند.

امیر شرفی با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است اظهار کرد: در این راستا ارتش جمهوری اسلامی خود را موظف به خدمت به ملت می‌داند و در تمام شرایط خود را وقف مردم می‌کند.
وی افزود: امروز ارتش در این ماموریت معنوی اقداماتی برای ایجاد رفاه مردم انجام داده است که برپایی موکب در مرز مهران، خسروی، باشماق، تمرچین، چذابه و شلمچه از جمله این اقدامات است.
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه موکب‌ها مجهز به امکانات رفاهی هستند افزود: در مسیر میدان امام رضا سنندج تا دریاچه زریوار و مرز باشماق و فضای موکب‌ها آکنده از حال و هوای معنوی است.

امیر شرفی یادآور شد:در آن سوی مرز عراق نیز بیمارستان صحرایی گسترش پیدا کرده و امکانات پزشکی و درمانی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مردم استان کردستان عاشقانه از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان