‍ بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: آیین تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان بمناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان، برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: آیین تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان بمناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر جلالی در آئین تجلیل از بانوان شاغل، ضمن تسلیت شهادت جمع کثیری از هموطنان در گلزار شهدای کرمان و دو شهید عضو هلال احمر و همچنین تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: بانوان نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارند و باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج فرهنگ بردارند.

دکتر پیام جلالی با بیان اینکه زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در جامعه امروزی قطعا حضور زنان، حضوری پررنگ بوده و در ایران اسلامی بویژه بعد از انقلاب، ما شاهد حضور زنان در نقاط مختلف، در جایگاه و پست های مختلفی بوده ایم اما حضور زنان در هلال‌احمر کمی متفاوت تر است و قابل قیاس با سایر ارگان ها نمی باشد.

وی عنوان داشت: در هلال احمر بانوان پابپای مردان در حوادث و برنامه ها، اعم از واکسیناسیون کرونا، برنامه های متنوع در خصوص پیشگیری از کرونا، پست های نوروزی، فعالیت های امدادی، اربعین حسینی، ایستگاه های سلامت، واکسیناسیون حجاج، بحث های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و… حضوری فعال داشته و پای کار بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به حضور بانوان در عملیات مختلف همچون زلزله، درمان اضطراری، تیم های سحر جوانان در حوادث و… بیان داشت: عمده برنامه ریزی ها و کارها در راستای تقویت آمادگی بانوان بوده که همیشه در حوادث و برنامه ها بخوبی درخشیدند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت داروخانه جمعیت هلال احمر، بیان داشت: داروخانه در طی دو سال اخیر خدمات خوبی به مردم ارائه نموده و خوشبختانه پیشرفته چشمگیری داشته است.

شایان ذکر است که در این مراسم مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان داشت که در ایام مبارک دهه فجر در سال جاری چند پایگاه امداد و نجات جاده ای افتتاح خواهد شد.