کشف ۴۰۵ تخته فرش قاچاق از یک انبار در خمینی شهر فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۴۰۵ تخته فرش خارجی قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال که در یکی از انبارهای این شهرستان دپو شده بود، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت […]

کشف ۴۰۵ تخته فرش قاچاق از یک انبار در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۴۰۵ تخته فرش خارجی قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال که در یکی از انبارهای این شهرستان دپو شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی اخبار واصله مبنی بر دپوی فرش های خارجی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۴۰۵ تخته فرش خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر فرش های مکشوفه در این عملیات فاقد مدارک و مجوز های قانونی بوده و به صورت قاچاق کشف شده بودند عنون داشت: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی فرش های قاچاق مکشوفه را ۲۷ میلیارد ریال اعلام کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و یک نفر برای انجام اقدامات قانونی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد