در جنگ ترکیبی به بهانه مهسا امینی دشمنان هرآنچه در دست داشتند به خیال خام آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به میدان آوردند و در این میان توئیتر به‌عنوان سلاح جنگ رسانه‌ای شناختی در برابر انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، سید علیرضا آل داود در تحلیل […]

در جنگ ترکیبی به بهانه مهسا امینی دشمنان هرآنچه در دست داشتند به خیال خام آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به میدان آوردند و در این میان توئیتر به‌عنوان سلاح جنگ رسانه‌ای شناختی در برابر انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، سید علیرضا آل داود در تحلیل هشتگ مهسا امینی در توئیتر نوشت: در تحلیل هشتگ مهسا امینی سعی شده است بخش قابل توجهی از داده های این هشتگ (و هشتگ‌های مشابه در این موضوع) را استخراج و درصد قابل توجهی که طیف‌های مختلف مشارکت‌کننده در آن را پوشش می‌دهد. به عنوان مثال در کنار استخراج داده‌های منتشر شده به زبان فارسی، دیتای این هشتگ و هشتگ‌های مشابه در زبان‌های عربی و انگلیسی نیز استخراج شده است، همچنین محتوای ارسال‌شده توسط حساب‌های رسمی و تأییدشده نیز استخراج شده و مورد تحلیل قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این گزارش، داده‌هایی ارائه خواهد شد از نقش ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمایت و پشتیبانی از این حرکت رسانه‌ای که در قالب نمودارهایی سازماندهی‌شده بودن این حرکت کاملاً قابل اثبات خواهد بود.

مطابق دیتای استخراج شده از وب‌سایت‌های داده‌کاوی بین‌المللی مثل ترندز مپ و تاک‌واکر و برخی از شرکت‌های داخلی از هشتگ مهسا امینی نتایج زیر به دست آمده است.