تشریح برنامه های فرهنگی در مهرماه در سطح شهر اصفهان همزمان با آغاز پاییز وفصل جدید در ایام مهرماه برنامه های فرهنگی مختلفی در سطح شهر برگزار می شود که رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به شرح آن می پردازد. کمال حیدری با بیان اینکه ماه […]

تشریح برنامه های فرهنگی در مهرماه در سطح شهر اصفهان

همزمان با آغاز پاییز وفصل جدید در ایام مهرماه برنامه های فرهنگی مختلفی در سطح شهر برگزار می شود که رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به شرح آن می پردازد.

کمال حیدری با بیان اینکه ماه مهر ماه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌هاست اظهار کرد: اولین کاری که شهرداری با همکاری سایر دستگاه ها انجام می دهد تشکیل ستاد مهر جهت تسهیلات ایمن و وجود و حضور پر نشاط دانش آموزان و دانشجویان عزیز است.
وی افزود: با آغاز هفته دفاع مقدس برگزاری برنامه شب های پر ستاره که چهار شب در گلستان شهدا با حضور میهمان عزیز ما حاج حسین یکتا و مداحی سید رضا نریمانی به اجرای برنامه می پردازند.
معاون فرهنگی شهردار اصفهان در ادامه از برگزاری حدود ۳۰۰برنامه در حوزه دفاع مقدس در محله ها و مناطق مختلف شهر خبر داد و گفت: سعی شده این برنامه ها را جهت دسترسی مردم مناطق محروم بیشتر در این محلات آن ها را اجرا کنیم.
حیدری از برگزاری دو رویداد مهم و ارزشمند دیگر در مهر ماه برگزار خبر داد و اذعان کرد: جایزه بین المللی المصطفی که جایزه نوبل اسلامی است و از دانشمندان و اندیشمندان جهان اسلام که بهترین و فاخر ترین کار علمی ،تحقیقاتی و دستاورد علمی داشتند تجلیل می شود و پس از آن جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوان از مهمترین برنامه های ما در این ایام است که در آن از چهل کشور شرکت می کنند و اتفاق ویژه در برگزاری این برنامه این است که المپیاد فیلم های کودک و نوجوان برگزار می شود.
وی در تصریح برگزاری این المپیاد گفت: این المپیاد به گونه ای است که ما بتوانیم دستاوردهای این عزیزان را در طول سال داشته باشیم و با توجه به اینکه این جشنواره رویداد بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط برای کودکان و نوجوان است سعی کردیم در برنامه اکران فیلم ها و برنامه های تفریحی مرتبط را در مناطق و محلات مختلف شهر داشته باشیم.

حیدری افزود: این هفته را هفته کودکان و نوجوانان می دانیم و با سایر ارگان ها دست به دست هم می دهیم تا لحظات به یاد ماندنی برای آن ها ایجاد کنیم.