گل‌های من حاصل یک کار تیمی بود بازیکن برتر بازی سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان گفت: گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با آلمالیق گفت: دومین […]

گل‌های من حاصل یک کار تیمی بود

بازیکن برتر بازی سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان گفت: گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی با آلمالیق گفت: دومین بازی بود که بازی کردیم، بازی اول را مساوی کردیم، بازی با الاتحاد هم برگزار نشد.

بازی سختی بود و آلمالیق تیم خوبی بود، بعد از گلی که زدیم نتوانستیم تمرکز را حفظ کنیم اما خدارشکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل بزنیم و در این بازی شخصیت واقعی سپاهان را نشان دادیم.

فوتبال خوبی بازی کردیم و ۳ امتیاز این بازی حیاتی را کسب کردیم و دل هواداران خوب سپاهان را شاد کنیم.

گل‌هایی که زده می‌شود کار تیمی است و خوشحالم که بردیم، یک کار تیمی واقعی را از سپاهان دیدیم؛ همه جنگیدند و مطمئنا هر ۲ گل من برای من لذت‌بخش بود، خوشحالم که تیم ۳ امتیاز را گرفت و بازی را بردیم و قشنگ‌ترین گل بود، این پیروزی برای من حکم یک گل داشت.