انتظامی در راه امنیت با جان و دل در میدان است نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انتظامی در راه امنیت شهید تقدیم می کند،گفت:انتظامی در راه امنیت جامعه با جان و دل در میدان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با سردار احمد […]

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انتظامی در راه امنیت شهید تقدیم می کند،گفت:انتظامی در راه امنیت جامعه با جان و دل در میدان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با سردار احمد رضا رادان و جمعی از فرماندهان و مسئولان کل انتظامی کشور با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، بیان داشت:انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می کند و در این راه شهید تقدیم می کند.
وی افزود:شورای تامین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله در سایه مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم است و این مهم مایه سربلندی است.
حجت الاسلام پورذهبی وجود پلیس را امنیت ساز دانست و افزود:شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت های گوناگون در طول سال هستیم و در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

قدر شناسی و محبت مردم کردستان مثال زدنی است

سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کردستان،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت:استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان،جانبازان و همرزمانم ی دارم یادآور دو دهه خاطر است.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در دیداری که محضر رهبرمعظم انقلاب مدظله العالی شرف یاب شدم، با ارائه برنامه‌ تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظمی کشور به تعداد۱۰۰هزار واحد مسکن ظرف ۲ تا ۳ سال اجرایی گردد که در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان هایی می باشد که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.
سردار رادان بیان کرد:ارزیابی‌ که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حیطه های مختلف از جمله حوزه اجتماعی،پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته است،خوب و رضایت‌بخش است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان است.
فرمانده ‌کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد:امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام(ره) در حق دستگاه انتظامی مستجاب است و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است؛امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.
وی بیان داشت:در حادثه تروریستی کرمان،یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده اعضای بدنش به بیماران اهدا شد،یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد.
فرمانده ‌کل انتظامی کشور تصریح کرد:خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می‌رود که ما را در رسیدن به اهداف دعا خیر کنید تا عاقبتمان ختم به شهادت شود.