رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب در سنندج برگزار می‌شود معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اولین رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب به مدت دو روز در سنندج برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ سعید شعبانی در گفتگو با رسانه های استان اظهار داشت: اولین رویداد عفاف […]

رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب در سنندج برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اولین رویداد عرضه محصولات عفاف و حجاب به مدت دو روز در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ سعید شعبانی در گفتگو با رسانه های استان اظهار داشت: اولین رویداد عفاف و حجاب در ارتباط با توزیع و فروش محصولات عفاف و حجاب در شهر سنندج با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خرد خانگی که توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه و بنیاد تعاون بسیج مورد حمایت قرار گرفتند، برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد به مدت دو روز در شهر سنندج از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب در تاریخ یکشنبه و دوشنبه ۳۰ مهر و یکم آبان ماه در بلوار کردستان، پایین‌تر از پل فردوسی، طبقه همکف مرکز حوزه علمیه خواهران برپا می‌باشد و محصولات متنوع مورد نیاز بانوان با تخفیف ۷۰ درصد ارائه خواهد شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه بازدید از این رویداد فقط مخصوص بانوان است، تاکید کرد: انواع چادرهای مشکی، چادر نماز، چادرهای مجلسی، انواع مانتوهای اداری، دانشجویی، مجلسی، انواع بلوزهای زنانه و … ارائه خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور شرکت‌ها و ارگان‌هایی که در برپایی این رویداد همکاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم محصولات عفاف و حجاب را با قیمتی ارزان و با کیفیت در اختیار بانوان قرار دهیم.

کویستان عبدالحکیمی