معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری اصفهان با شرکت راژمان؛ ارائه دهنده مسیریاب نشان در مشهد با هدف بهبود خدمات شهر هوشمند خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: تفاهم‌نامه ای سه‌جانبه […]

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری اصفهان با شرکت راژمان؛ ارائه دهنده مسیریاب نشان در مشهد با هدف بهبود خدمات شهر هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: تفاهم‌نامه ای سه‌جانبه بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان (فاوا) و شرکت سازه‌های اطلاعاتی راژمان (مسیریاب نشان) منعقد شده که در قالب آن اطلاعات مورد نیاز طرفین برای رفاه حال شهروندان و بهبود خدمات شهر هوشمند مبادله خواهد شد.
او افزود: بر این اساس، اطلاعات مفید و کاربردی در دسترس شهرداری برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در اختیار مسیریاب نشان قرار می گیرد و شرکت راژمان نیز اطلاعات و گزارش‌های ترافیکی از سطح شهر اصفهان برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های ترافیکی را در اختیار شهرداری اصفهان قرار می دهد.
او با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان در راستای حمایت از بخش خصوصی، اعلام کرد: شهرداری اصفهان آمادگی دارد با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های موجود در این زمینه مشارکت کند.