تخفیف ۵۰ درصدی اماکن تفریحی شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان کلیه اماکن تفریحی و گردشگری زیر مجموعه شهرداری با۵۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات […]

تخفیف ۵۰ درصدی اماکن تفریحی شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان کلیه اماکن تفریحی و گردشگری زیر مجموعه شهرداری با۵۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید علی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با عید سعید فطر هفته فرهنگی اصفهان با چندین عنوان برنامه در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.
او افزود: به همین‌مناسبت مجموعه مدیریت شهری اصفهان شگفتانه ویژه ای را با هدف ایجاد فرصتی برای شهروندان و گردشگرانی که در ایام در اصفهان حضور دارند، در نظر گرفته است که شامل تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از کلیه اماکن تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح از تاریخ ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان اجرا می شود که امیدوارم همه هموطنان و مردم شهر اصفهان بتوانند از این فرصتی که فراهم شده است، بهره‌مند شوند.