استاندار کردستان عنوان کرد در ۱۰ روز گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به فعالان بخش کشاورزی استان پرداخت شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان بیجار و افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور در روستای نوبهار این شهرستان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره […]

استاندار کردستان عنوان کرد در ۱۰ روز گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به فعالان بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان بیجار و افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور در روستای نوبهار این شهرستان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بویژه شهدای جهادگر فعالیت در عرصه کار و تولید را اقدامی بسیار ارزنده عنوان کرد و گفت: با مدیریت خوب و انسجام موجود میان بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان در ۱۰ روز ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که از این حیث استان سوم کشور هستیم.

وی با بیان اینکه امروز و در شرایط فعلی امر تولید و اشتغال آفرینی مقدم بر هر امر دیگری است، افزود: وقتی در کردستان شاهد حضور جوانان تلاشگری هستیم که قدم در مسیر تولید گذاشته‌اند انگیزه خدمت در ما دو چندان می‌شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: سفر به شهرستان بیجار بتواند منجر به تصمیمات درست و سازنده برای ارتقاء شاخص‌ها و پیشرفت همه جانبه این دیار باشد.

استاندار کردستان در بدو ورود به شهرستان بیجار، کارخانه تولید دام و طیور متعلق به گروه تولیدی شانو صنعت گروس را با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۹ نفر به بهره‌برداری رساند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان