پلیس با اقتدار در راه امنیت مردم شهید تقدیم می کند استاندار استان با بیان اینکه پلیس با اقتدار در راه امنیت شهید تقدیم می کند، گفت: مدیریت انتظامی کردستان قابل تقدیر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار در قرارگاه انتظامی امام علی( ع )که در ستاد […]

پلیس با اقتدار در راه امنیت مردم شهید تقدیم می کند

استاندار استان با بیان اینکه پلیس با اقتدار در راه امنیت شهید تقدیم می کند، گفت: مدیریت انتظامی کردستان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار در قرارگاه انتظامی امام علی( ع )که در ستاد انتظامی کردستان به ریاست سردار قاسم رضایی جانشین انتظامی کل کشور و دیگر مسئولان برگزار شد، بیان داشت: پلیس کردستان در راه امنیت و آرامش شهروندان با جان و دل پای کار است و در ماموریت های گوناگون این مهم را ثابت کرده، که جای خدا قوت دارد.

وی گفت: مجموعه انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی در ناآرامی ها به صورت شبانه روزی در جهت تامین امنیت شهروندان از جان مایه گذاشتند و در این راه شهدایی تقدیم کرده اند.

استاندار استان کردستان با اشاره به اینکه کانون ناآرامی در کردستان بود، بیان داشت: از نزدیک شاهد مدیریت و اقتدار مجموعه انتظامی در حراست و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم.

زارعی کوشا افزود: رسانه های ضد انقلاب از همان لحظات اولیه فوت خانم امینی شروع به انتشاراخبار دروغ و کذب کردند که توانمندی نیروهای انتظامی و امنیتی مانع از آن شده که به افکار پلید خود دست یابند.

استاندار به تلاش کارکنان انتظامی استان در ماموریت بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: پلیس کردستان در ماموریت اربعین در مرز باشماق مریوان چه در بحث امنیت و خدمات رسانی به زائران مجاهدانه عمل کرد که نشان از مردمی بودن پلیس است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان