درگیری شدید به دلیل آزار و اذیت دختر جوان در سبزوار توسط اشرار/صد پسر در خون بغلتد، گُم نگردد دختری شامگاه جمعه ۸ اردیبهشت دو دختر جوان مورد آزار و اذیت دو تن از اراذل اوباش قرار می‌گیرد که حمیدرضا الداغی سبزوار،در پی دفاع از ناموس مردم وارد صحنه میشود که متاسفانه توسط اشرار به […]

درگیری شدید به دلیل آزار و اذیت دختر جوان در سبزوار توسط اشرار/صد پسر در خون بغلتد، گُم نگردد دختری

شامگاه جمعه ۸ اردیبهشت دو دختر جوان مورد آزار و اذیت دو تن از اراذل اوباش قرار می‌گیرد که حمیدرضا الداغی سبزوار،در پی دفاع از ناموس مردم وارد صحنه میشود که متاسفانه توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نایل می گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ حمید رضا الداغی سبزوار در دفاع از دو دختر جوانی که مورد حمله اشرار قرار گرفته، وارد صحنه می‌شود که از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر با سلاح سرد مضروب ودر نهایت به شهادت میرسد.

متاسفانه، شدت جراحات وارده به حدی بوده است که حمیدرضا الداغی سبزوار، در پی دفاع از ناموس مردم توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

 دادستان سبزوار گفت: مطابق تصاویر دوربین‌ های مدار بسته و تحقیقات به‌ عمل آمده، در شامگاه ۸ اردیبهشت، یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری ۲ جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور می شود و در یک اقدام شجاعانه و انسانی، بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌ کند.

وی افزود: متاسفانه هر ۲ جوان مزاحم، که حسب بررسی به‌ عمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان، ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو قرار می دهند و سپس نفر دوم از روبرو این شهروند را به شدت مجروح می کند و پس از ارتکاب جرم این افراد شرور از محل متواری می‌ شوند.

دادستان سبزوار ادامه داد: بلافاصله گروه جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز کردند و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربان شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر شدند.