معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل نا آرام بودن جو این کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: باتوجه به نا آرامی‌های عراق و […]

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق به دلیل نا آرام بودن جو این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: باتوجه به نا آرامی‌های عراق و مقررات منع آمد و شد سفارت کشورمان در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهرهای زیارتی صادر کرد.

وی افزود: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان موقتاً و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: مجدد اعلام می‌کنم به دلیل نا آرام بودن جو کشور عراق تمامی مرزهای زمینی ایران با عراق بسته است و به هیچ عنوان هیچ فردی اجازه خروج از مرزها به قصد عراق ندارد.

میر احمدی در پایان اعلام کرد اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی فرودگاه امام خمینی اعلام کرد: تمامی پروازها از ایران به کشور عراق با توجه به شرایط خاص پیش آمده لغو شده است.”