انجام سفرهای استانی با هدف بررسی میدانی و حل مشکلات استاندار اصفهان گفت: سفرهای شهرستانی جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است که با هدف بررسی میدانی و حل مشکلات انجام می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در جمع نخبگان فرهنگی اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: […]

انجام سفرهای استانی با هدف بررسی میدانی و حل مشکلات

استاندار اصفهان گفت: سفرهای شهرستانی جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است که با هدف بررسی میدانی و حل مشکلات انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در جمع نخبگان فرهنگی اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن از همه روش‌ها و توطئه‌ها از تهدید نظامی تا ترور و کودتا علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است.

استاندار اصفهان افزود: برنامه‌ریزی فعلی دشمن ناامید کردن مردم و ایجاد تفرقه بین جامعه نخبگان است.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار هستیم و دشمن به این توانمندی و اقتدار اذعان دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: دشمن توانمندی‌ و پیشرفت‌های این کشور را بیان نمی کند بلکه با جنگ رسانه ای به دنبال ناامید کردن ملت ایران است.

وی افزود: سفرهای شهرستانی جزو برنامه‌های اصلی مدیریت استان است که با هدف بررسی میدانی و حل مشکلات انجام می شود.

استاندار اصفهان یکی دیگر از اهداف سفرهای شهرستانی را دیدار چهره به چهره با مردم و نخبگان عنوان کرد و افزود: اثر اصلی برگزاری جلسات با نخبگان استفاده از ایده های این عزیزان برای استفاده از برنامه ریزی مدیران است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه نخبه باید توانمندی‌های نظام را به نسل جوان منتقل کند.