بهربرداری از پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج با حضور استاندار و جمعی از مسئولان پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج بهره‌برداری شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج با حضور جمعی […]

بهربرداری از پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در سنندج با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.
سیدانور رشیدی شهردار سنندج در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: با توجه به قرارگیری پل قشلاق در ورودی شهر(محور سنندج -همدان) روی رودخانه قشلاق به علت تردد بسیار زیاد ترافیک و نبود عرض مناسب سواره‌رو در پل موجود شاهد ایجاد ازدیاد ترافیک در ساعت‌های اوج و به وجودآمدن قیف ترافیکی بودیم.
وی خاطرنشان کرد: تاخیر در انجام امور شهری و کاهش بازدهی، افزایش خستگی و استرس ناشی از رانندگی، افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی از تاثیرات منفی ترافیک زیاد در این محور بود.


شهردار سنندج با بیان اینکه شهرداری سنندج با هدف رفع این مشکل اجرای پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق را در دستور کار قرار داد، گفت: افزایش شبکه معابر، تسهیل شبکه عبور و مرور، کاهش ترافیک و افزایش ایمنی از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌هاست.
رشیدی به مشخصات فنی پروژه هم گریزی زد و گفت: تعریض پل قشلاق به طول ۵۰۰ متر به عرض ۹ متر، تعداد ۱۲ شمع به عمق ۷ تا ۲۳ متر، ۱۲ ستون به ارتفاع ۵ متر، ۵ دهنه ۲۰ متری و اجرای ۵۰۰ متر روشنایی از عملیات‌ها در اجرای این پروژه بوده است.
به گفته شهردار سنندج، برای اجرای این پروژه ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.