دامپزشکی کردستان جزو بهترین ادارات استان به لحاظ رعایت حجاب و عفاف است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به بازدیدهای محسوس و نامحسوس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سطح ادارات استان، و ضمن تذکر اینکه برخی ادارات به موضوع حجاب و عفاف پایبند […]

دامپزشکی کردستان جزو بهترین ادارات استان به لحاظ رعایت حجاب و عفاف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به بازدیدهای محسوس و نامحسوس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سطح ادارات استان، و ضمن تذکر اینکه برخی ادارات به موضوع حجاب و عفاف پایبند نیستند، بیان کرد:خوشبختانه دامپزشکی کردستان جزو بهترین ادارات استان به لحاظ رعایت حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی استان کردستان با حضور دکتر علی اصغر حسینی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

دکتر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، عنوان کرد: دامپزشکی یک حوزه تخصصی است و مستقیما با سلامت مردم سر و کار دارد.

وی با اشاره به برخی خدمات جهادی دامپزشکی در مناطق دورافتاده، از مسئولان دامپزشکی استان کردستان خواست تا اقدامات خود را رسانه ای و برای مردم تبیین کنند.

دکتر حسینی افزود: هیئت های اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان می‌توانند ادارات مختلف را در جهت تبیین خدمات آنها در سطح جامعه یاری دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، خاطرنشان کرد: برخی تصور می کنند که کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به حوزه حجاب و عفاف است و این ستاد ایجاد شده است تا تنها به مسائل مربوط به حجاب و عفاف رسیدگی کند.

وی افزود: درست است که رسیدگی به موضوع حجاب و عفاف یکی از کارهای مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر می باشد اما در واقع این ستاد وظایف مهم تری بر عهده دارد و هر آنچه که در دایره معروف و منکر گنجانده می شود به این ستاد مرتبط می باشد.

دکتر حسینی با اشاره به بازدیدهای محسوس و نامحسوس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سطح ادارات استان، و ضمن تذکر اینکه برخی ادارات به موضوع حجاب و عفاف پایبند نیستند، بیان کرد: خوشبختانه دامپزشکی کردستان جزو بهترین ادارات استان به لحاظ رعایت حجاب و عفاف است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: ارباب رجوع اداره کل دامپزشکی استان کردستان از خلق و خو و رفتار حرفه ای مدیرکل این اداره رضایت دارند و این مهم جای تقدیر دارد.

برای تامین سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم

دکتر کامران زیباکردار مدیرکل دامپزشکی استان کردستان نیز توجه به سلامت مردم در حوزه دام، طیور و پروتئین را از وظایف ذاتی و ارجحیت دار دامپزشکی کردستان خواند و افزود: برای تامین سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

وی فاصله طولانی ساختمان اداره کل دامپزشکی استان کردستان با مرکز شهر سننج را یکی از مشکلات این اداره عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت ارگان های بالادستی بتوانیم مکان فیزیکی ساختمان اداری را به مکز شهر نزدیک تر کنیم.

کسی که منکری را ببیند و اقدامی نکند، یک میت زنده به حساب می آید

حجت الاسلام حسین ورمقانی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی استان کردستان نیز اظهار داشت: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند جزو مومنان ضعیف امت اسلام هستند.

وی افزود: به تعبیر حضرت علی علیه السلام کسی که منکری را ببیند و اقدامی نکند، آن فرد، یک میت زنده به حساب می آید.

حجت الاسلام ورمقانی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، ابراز داشت: این جنایات قلب تمام مردم جهان را به درد آورده است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: جهان غرب حجاب را یک عامل دست و پا گیر برای زن می داند اما اسلام معتقد است که حجاب نه تنها مانع نیست بلکه مولفه ای برای موفقیت در عرصه های جهانی هم است.

حجت الاسلام ورمقانی با اشاره به برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی کردستان، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات قرآنی و حجاب و عفاف، شرکت در راهپیمایی های مختلف، برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در روستاها و برپایی میز خدمت دامپزشکی در نمازهای جمعه روستاها را از اهم این برنامه ها خواند.