کسب رتبه برتر شرکت گاز کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان کردستان شرکت گاز استان کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان کردستان در زمینه کسب رضایت مردم رتبه برتر را کسب کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در آئین تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان کردستان که […]

کسب رتبه برتر شرکت گاز کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان کردستان

شرکت گاز استان کردستان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان کردستان در زمینه کسب رضایت مردم رتبه برتر را کسب کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در آئین تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر استان کردستان که با حضور دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان ، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی استان کردستان و مدیران کل ادارات ، سازمان ها و نهادهای استان برگزار گردید از مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد .
در متن این لوح تقدیر خطاب به مهندس احمد فعله گری آمده است : سنجش پویایی و بالندگی نظام اداری و بهبود مستمر که هر ساله با اتکاء به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ، به عنوان اجزای نظام اداری و بر پایه شاخص های عمومی و اختصاصی صورت می گیرد .
در ادامه این متن آمده است: بدینوسیله از اقدامات اثر بخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی و کسب رتبه برتر محور کسب رضایت مردم در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ ، تقدیر و وتشکر می گردد.
در پایان این لوح تقدیر آمده است : امید است با استعانت از درگاه الهی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و اجرای سیاست های عالیه دولت مردمی ، در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم عزیز استان کردستان موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان در برش استانی در بخش شاخص های اختصاصی نیز موفق به کسب رتبه برتر شده است.