رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تلاش هستیم با ایجاد تعامل مشکلات شهرک شهید کشوری را رفع کنیم، قرار نیست در این موضوع فردی را محکوم کنیم، بلکه قرار است اقداماتی که توسط شهرداری و سازندگان انجام نشده است را مشخص و بررسی کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تلاش هستیم با ایجاد تعامل مشکلات شهرک شهید کشوری را رفع کنیم، قرار نیست در این موضوع فردی را محکوم کنیم، بلکه قرار است اقداماتی که توسط شهرداری و سازندگان انجام نشده است را مشخص و بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمدرضا مصور در خصوص تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری و معضلات موجود در این شهرک، اظهار کرد: شهردار اصفهان پاسخ تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر که نسبت به موضوع شهرک شهید کشوری مطرح شده بود را داد و مدارک درخواستی ارائه شد، از این رو مدارک لازم را به گروه کارشناسان ارائه دادیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از متولیان ساخت‌وساز در شهرک شهید کشوری، شهرداری منطقه و شهرداری مرکزی دعوت کردیم و موضوعات در حال پیگیری و بررسی است، ادامه داد: هدف شورای اسلامی شهر اصفهان این است که شهروندانی که در شهرک شهید کشوری مستقر شدند یا قصد دارند مستقر شوند، از زیرساخت‌ها، امکانات لازم برای زندگی، ایمنی لازم و خدماتی که شهرداری و متولیان ساخت‌وساز ارائه می‌دهند، به صورت کامل بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلات شهروندان باید پیگیری و رفع شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم با ایجاد تعامل مشکلات شهرک شهید کشوری را رفع کنیم، قرار نیست در این موضوع فردی را محکوم کنیم، بلکه قرار است اقداماتی که توسط شهرداری و سازندگان انجام نشده مشخص و بررسی شود.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی و رفاه شهروندان، اضافه کرد: سلامتی، ایمنی، بهبود وضعیت معیشت و رفاه شهروندان در شهرک شهید کشوری حرف اول و آخر است، باید مطمئن شویم که زیرساخت‌های این شهرک تأمین شده است و خدماتی که شهروندان لازم دارند، مانند سایر نقاط شهر ایجاد شده و در دسترس است.

مصور در خصوص لزوم رفع معضلات شهرک شهید کشوری، خاطرنشان کرد: لازم است مطمئن شویم که مشکل ایمنی در ساختمان‌های آن منطقه وجود نداشته باشد، از این‌رو هیئت تحقیق و تفحص در حال پیگیری این موضوعات است و هیچ اغماضی نسبت به هیچکس چه شهرداری و چه غیرشهرداری نداریم.