فرهنگ و ارشاد اسلامی تا چه اندازه به فریضه جهاد تبیین توجه کرده استتلاش برای جذب و بکارگیری فرزندان شاهد و ایثار گر مورد توجه قرار گیرد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر نسبت به عملکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دکتر مهدی اسماعیلی از زمان تصدی […]

فرهنگ و ارشاد اسلامی تا چه اندازه به فریضه جهاد تبیین توجه کرده است
تلاش برای جذب و بکارگیری فرزندان شاهد و ایثار گر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر نسبت به عملکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دکتر مهدی اسماعیلی از زمان تصدی ایشان به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغه های خود را از زوایای مختلف و از دریچه رسانه ها بیان کردند.

لذا این مجموعه از زمان تصدی مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار آن هستند که عملکرد امور ایثارگران را در وزارت متبوع اعلام کنند که تاکنون چه برنامه هایی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند؟

جایگاه فرزندان شاهد وایثار گر توانمند در پستهای مدیریتی معاونین وزرا، مشاورین وزرا و مدیر کل در امور استانها از بین فرزندان شاهد بسیار کمرنگ وبعضا هم با بعضی از فرزندان شاهد و توانمند برخوردهای نامناسبی صورت گرفته است.

لذا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای فریضه مقدس، جهاد تبیین وترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از صاحبان اصلی انقلاب که فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است قرار دادن فرزندان شاهد وایثارگر در اولویت است ولی متأسفانه بی توجهی و بی مهریهایی، از طرف بعضی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سنوات و دولتهای قبلی که خود به عنوان متولی فریضه جهاد تبیین تلقی می شود، صورت گرفته است.

این پایگاه ضمن رصد عملکرد وزارت ارشاد در حوزه ایثارگران ،منبعد عملکرد این حوزه را در مجموعه ستاد و استان ها جهت آگاه سازی اطلاع رسانی و پیگیری میکند.