وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امکان تامین منابع مالی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از طریق فروش اموال و دارایی‌های دولتی تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان، از تهاتر ۱۲ هزار میلیاردی با پیمانکارها خبر داد. به گزارش ایرنا از خانه ملت، رستم قاسمی درباره با اقدامات وزارت راه و شهرسازی در […]

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امکان تامین منابع مالی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از طریق فروش اموال و دارایی‌های دولتی تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان، از تهاتر ۱۲ هزار میلیاردی با پیمانکارها خبر داد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، رستم قاسمی درباره با اقدامات وزارت راه و شهرسازی در تامین منابع مالی طرح جهش تولید مسکن از طریق فروش اموال و دارایی‌های مازاد دولتی، گفت: امسال می‌توانیم از طریق فروش اموال و دارایی‌های مازاد دولتی و وزارت راه تا سقف ۳۰ هزار میلیارد تومان برای طرح نهضت ملی مسکن تامین منابع مالی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: طبق آخرین آمار حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان از اموال و دارایی‌های دولتی با پیمانکاران تهاتر صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا از محل فروش اموال مبلغی هم در صندوق ملی مسکن واریز شده است، اظهار داشت: اموالی که برای واگذاری در نظر گرفته شده با پیمانکاران تهاتر شده و حساب آن در صندوق ملی مسکن نگهداری می‌شود.