به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، بیانیه این شورا در دفاع از حریم سید شهیدان جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل می باشد. بسمه تعالییرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)تقابل جنود الهی و […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، بیانیه این شورا در دفاع از حریم سید شهیدان جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به شرح ذیل می باشد.

بسمه تعالی
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)
تقابل جنود الهی و جنود شیطان،یک تقابل همیشگی و دائمی و در هر زمان به گونه خاصی جلوه میکند.خوی استکباری دنیای غرب و جریانات صهیونیستی که امروز مظهر و نماینده شیطان هستند هر روز درمانده‌تر از گذشته در یک تقابل آشکار سعی در خاموش کردن انوار درخشان جنود حق و تخریب چهره پر فروغ و پایدار جریان مبارزین و مجاهدین طریق حق و کلام حق را دارند
شهید‌سپهبد‌حاج‌قاسم‌سلیمانی چهره ماندگار تاریخ مقاومت اسلامی، تجلی وطن پرستی، میهن دوستی، قهرمان ملی و افتخار ایرانیان است که جانش را برای حفظ جان و ناموس مردم ایران اهدا کرد.
او برای عدالت و صلح جنگید،برای انسانیت، برای ایمان و برای ایران جنگید.
حاج ‌قاسم کسی بود که در مبارزه با تروریستهای دست پرورده شیطان‌بزرگ و گاو شیرده آن در منطقه، یعنی حکومت منحوس آل‌سعود،چنان کرد که به تعبیر دشمنان هر وقت نامش مطرح می‌شد، لرزه بر پیکرشان می‌افتاد.
و اکنون، ۴ سال پس از شهادتش سعودی‌ها، غربی‌ها و استکبار از مجسمه این سرباز وطن می‌ترسند،چرا که شهید زنده است.
اما دشمنان باید بدانند ملت ایران نام کسانی همچون رئیس‌علی دلواری ها و میرزا کوچک خان ها و حاج‌ قاسم سلیمانی ها را هرگز از ذهن خود پاک نخواهند کرد.باید بدانند قهرمانان و اساطیر ایرانی هرگز حذف‌شدنی نیستند.
دشمن ناامید از همه تلاشها، بار دیگر و با همکاری کنفدارسیون‌فوتبال‌آسیا در یک لجاجت آشکار و در سخافت و بلاهت دیگر به تمثال مبارک شهید آسمانی حاج‌قاسم‌سلیمانی عزیز ،اهانت و با ترس و نگرانی و عصبانیت از نصب تندیس قهرمان ملی ایرانیان قصد دارد این توهین و بی شرمی را از منظر قوانین خود ساخته بر کشور ما تحمیل کند.
حال که دشمن لجوج و عنود که وقاحت و بی شرمی را به نهایت رسانده سعی در اهانت به ارزشها ، اساطیر و بزرگان این مرز و بوم دارد و در حالیکه در قوانین فیفا نصب تصاویر و تندیس رهبران و اسطوره های کشورها را در ورزشگاهها بلا مانع میداند، بر همه مسئولان کشور و خصوصا وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه لازم است پیرامون این درخواست اهانت بار و توهین آمیز و اصرار بر آن تا حد خودداری از مسابقه توسط باشگاه ورزشی الاتحاد عربستان و نهاد فوتبال آسیا ،ضمن حمایت از مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان ، خواستار عذر خواهی طرف مقابل گردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز ضمن قدردانی از مدیران باشگاه‌فرهنگی‌ورزشی‌سپاهان که راضی به این درخواست حقارت بار این تیم فوتبال سعودی نشدند؛ از کلیه مسئولان و مدیران ارشد کشور تقاضا دارد نسبت به این توطئه و جریان که قصد حذف اسطوره های این کشور را دارند اقدامات عاجل و لازم را بعمل آورند.
و من الله التوفیق