صدور رأی به نفع دولت و بیت‌المال در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های ورزشی ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان استان پس از ۷ سال رسیدگی اتفاق افتاد.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان از ابطال سند یکی از بزرگ‌ترین زمین‌خواران ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان اصفهان به نفع بیت‌المال پس از ۷ […]

صدور رأی به نفع دولت و بیت‌المال در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های ورزشی ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان استان پس از ۷ سال رسیدگی اتفاق افتاد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان از ابطال سند یکی از بزرگ‌ترین زمین‌خواران ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان اصفهان به نفع بیت‌المال پس از ۷ سال باارزش تقریبی بالغ بر ۵۰۰ میلیاردتومانی خبر داد.

محمدی با اعلام این خبر افزود: صدور رأی به نفع دولت و بیت‌المال در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های ورزشی ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان استان پس از ۷ سال رسیدگی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق بیت‌المال، با الطاف خدای متعال، تلاش همکاران و کارمندان اداره حقوقی در اداره کل ورزش و جوانان استان و همین‌طور دقت و مدیریت قضات شریف دادگستری کل استان به‌ویژه دادستان و رئیس‌کل دادگستری استان، بدین‌وسیله حکم باارزش فوق به نفع دولت صادر و از خسارت میلیاردی به دولت و اداره کل ورزش و جوانان بود جلوگیری گردید.

محمدی تصریح کرد: با بررسی‌ها و پیگیری‌های حقوقی و با تداوم بررسی و تحقیقات کارشناسی رأی مذکور باارزش تقریبی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان صادر گردید که این پرونده نقش مهمی در جهت حفظ مالکیت دولت و همین‌طور سرانه ورزشی استان و کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شورای حفظ حقوق بیت‌المال تشکیل شده که با محوریت قراردادن حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از دست‌اندازی‌ها و هرگونه تعدی و تفریط و در راستای تثبیت مالکیت دولت در تحقق این مهم گام برمی‌دارد