شهدای مدافع حرم روح شهادت و شهامت و ایثار برای دفاع از مکتب را از هشت سال دفاع مقدس به امروز منتقل کردند در مراسم سالگرد شهید حمید رضا باب الخانی که عصر امروز در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار شده بود سردار موسوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم روح شهادت و شهامت […]

شهدای مدافع حرم روح شهادت و شهامت و ایثار برای دفاع از مکتب را از هشت سال دفاع مقدس به امروز منتقل کردند

در مراسم سالگرد شهید حمید رضا باب الخانی که عصر امروز در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار شده بود سردار موسوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم روح شهادت و شهامت و ایثار برای دفاع از مکتب را از هشت سال دفاع مقدس به امروز منتقل کردند اظهار داشت:شهدای مدافع حرم دو کشور بزرگ منطقه که هیچ گاه اسراییل را به رسمیت نشناختند از سقوط مسلم نجات دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سردار سید حیدر موسوی مشاور فرمانده سپاه قدس نیز در این مراسم با بیان اینکه تهدید داعش تهدیدی علیه بشریت بود،اذعان کرد: اروپایی ها باید ممنون دار شهدای ما باشند و آن مقدار امنیتی که دارند،مدیون جوانان و شهدای ما هستند.

وی افزود: شهدای عزیز ما روح شهادت و شهامت و ایثار برای دفاع از مکتب را از هشت سال دفاع مقدس به امروز منتقل کردند و دو کشور بزرگ منطقه که هیچ گاه اسراییل را به رسمیت نشناختند از سقوط مسلم نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه قدس بیان کرد: مدافعین حرم سینه خود را سپر کردند برای اینکه جنگ را از سر کشور ما بردارند و همه باید سپاسگزار این شهدا باشیم.
همچنین حجت الاسلام قنبری نیز در این مراسم با اشاره به سخت کوشی و تلاش و نبوغ شهید باب الخانی اظهار داشت: این ویژگی ها در این شهید یادحاج حسین خرازی و حاج ابراهیم همت را برای ما زنده کرد.

حجت الاسلام قنبری اذعان کرد: این شهید مسئولیت پذیر بود نه مسئولیت گریز، مانند برخی مسئولین در هشت سال گذشته که منجر به هشت سال نا کار آمدی شدند.

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به جدیت و تلاش این شهید بزرگوار تصریح کرد: شهید باب الخانی کمتر از سه ماه تسلط به لهجه شامی پیدا کرد و به دیگران آموزش می داد و با تلاش و همت و نبوغی که داشت یادحاج حسین خرازی و حاج ابراهیم همت را برای ما زنده کرد.

وی با اشاره به اینکه او مربی کنترل پهباد بود بیان کرد: از دست دادن این افراد متعهد و متخصص و کار آمد بسیار برای ما سخت است ولی رهبر معظم انقلاب فرمودند: وقتی که جوانی از مدافعان حرم شهید می شود،این شهادت یک عیدی به خانواده و همسر این شهید است و از این جهت این شهادت بر خانواده این عزیز مبارک باشد ولی از جهت از دست دادن این نبوغ و تعهد تسلیت عرض می کنم.
خبرنگار: الهام خانی