معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه سوم اسفند ماه، در چهاردهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: «ایثار»، دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور […]

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه سوم اسفند ماه، در چهاردهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران: «ایثار»، دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.
معاون رئیس‌جمهور با آرزوی توفیق برای ایثارگران استان البرز بر دقت در خدمات‌دهی به ایثارگران تأکید کرد و گفت: دهک‌های اول تا سوم از جامعه ایثارگری باید در اولویت دریافت خدمات مالی و معیشتی باشند. مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها باید با دقت‌نظر افراد نیازمند را شناسایی و کمک به آنها را مدیریت کنند.
دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئو کنفرانسی حضور داشتند و به بیان نکات و راهکارهایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان البرز پرداختند.
گفتنی است در این نشست که با هماهنگی محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، به مسائل و دغدغه‌های «محمد بختیاری» فرزند شهید، «مهدی محمودی» فرزند شهید، «ذبیح اله محمدی» جانباز ۱۰ درصد، «قاسم سوری» فرزند شهید، «طاهره قدیانی» همسر شهید، «سعید علیپور» فرزند شهید، «حسین قندهاری علویجه» فرزند شهید، «مهدی چاکرالحسینی» فرزند شهید، «معصومه کوچکان» همسر جانباز متوفی، «محمد کولیوند» جانباز ۴۰ درصد، «محمدحسن نامداری» فرزند شهید، «غلامرضا برزوزاده» جانباز ۶۰ درصد، «لیلا گودرزی» همسر جانباز ۵ درصد و «بهزاد بروجردیان» جانباز ۲۰ درصد از طریق ویدئوکنفرانس رسیدگی شد.

خبرنگار:سحرقربانی