باصری با بیان اینکه با اتحاد و همبستگی مدیران گروه های شبکه های اجتماعی می توانیم به عنوان سربازان جنگ نرم در فضای مجازی فعالیت کنیم اظهار داشت: تصمیم به ایجاد یک یا چند گروه مجازی مختص مدیران گروه های شبکه های اجتماعی در فضای مجازی داریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،ابراهیم با […]

باصری با بیان اینکه با اتحاد و همبستگی مدیران گروه های شبکه های اجتماعی می توانیم به عنوان سربازان جنگ نرم در فضای مجازی فعالیت کنیم اظهار داشت: تصمیم به ایجاد یک یا چند گروه مجازی مختص مدیران گروه های شبکه های اجتماعی در فضای مجازی داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،ابراهیم با صری با بیان این مطلب گفت: دعوت می کنم از مدیران گروه ها درشبکه های اجتماعی که با عضویت در این گروه با همفکری و اتحاد بتوانیم به عنوان سربازان جنگ نرم در فضای مجازی فعالیت کنیم.
وی بیان کرد: تا کنون با حضور برخی از مدیران گروه ها در شبکه های اجتماعی دو گروه برای همفکری در زمینه های مختلف از جمله در زمینه های ارزشی و انقلابی،قرآن و عترت ونهج البلاغه ،حجاب و کلیه مباحث ارزشی مرتبط با نظام و انقلاب اسلامی برای آگاهی رسانی به مردم تشکیل شده و در صورت افزایش اعضا گروه های دیگری نیز با همین هدف تشکیل خواهد شد.
وی افزود: برای این کار می توانیم با توجه به تجربه فرماندهی دوران دفاع مقدس که با همدلی و همفکری باکری ها،خرازی ها و سلیمانی ها در آن دوران بود و منجر به پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی شد، در جنگ نرم زمان کنونی نیز با تولید محتوای مشترک و همدلی و همفکری و اتحاد بتوانیم با دشمنان در گروه های معاند با نظام و انقلاب مبارزه کنیم.
باصری ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری بار ها در سخنان خود از جوانان مومن انقلابی،مسئولین ،مدیران رسانه ها و پایگاه های خبری و تشکل های فرهنگی به عنوان سربازان جنگ نرم دعوت کردند که با قدرت در فضای مجازی به عنوان میدان جنگ نرم حضور داشته باشند،ما نیز دعوت میکنیم از مدیران گروه ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی که به کمک ما بیایند و در مقابل حجمه دشمنان که یاس و نا امیدی را در جامعه گسترش می دهند و یا اطلاعات نادرستی به مردم می دهند بتوانیم با همفکری و اتحاد تولید محتوای مشترک نموده و با این کار به مبارزه با دشمنان بپردازیم.
وی در پایان اظهار داشت: کلیه مدیران گروه ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی که تمایل به همکاری در این زمینه دارند می‌توانند به شماره ۰۹۱۳۸۱۲۱۱۸۱ پیام دهند.
خبرنگار: الهام خانی