پارکینگ یادمان زریوار برای خودروهای زوار اربعین اختصاص داده شود فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزایش گیت‌های گذرنامه به ۳۰ دستگاه برای رفاه حال زائرین و سرعت بخشیدن به کار را ضروری دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی در جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: در صورتی که […]

پارکینگ یادمان زریوار برای خودروهای زوار اربعین اختصاص داده شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزایش گیت‌های گذرنامه به ۳۰ دستگاه برای رفاه حال زائرین و سرعت بخشیدن به کار را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی در جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: در صورتی که استقبال زائران از مرز باشماق بیشتر شد، جاده قدیم و جدید سنندج مریوان برای تردد رفت و برگشت شود.

وی افزایش گیت‌های گذرنامه به ۳۰ دستگاه برای رفاه حال زائرین و سرعت بخشیدن به کار را ضروری دانست و گفت: در زمینه حمل و نقل هم باید پیش‌بینی های لازم اندیشیده شود.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، موضوع اطلاع‌رسانی حرکت بزرگ فرهنگی اربعین در کردستان و خلق تولیدات فاخر هنری از حال و هوای زائرین از اهمیت زیادی برخوردار است که نیاز است کمیته اطلاع‌رسانی فعال‌تر شود.

وی از آماده کردن فضای کنار یادمان دریاچه زریوار برای پارک خودروهای زائران توسط سپاه بیت‌المقدس خبر داد و افزود: برای کمک به زائران و تسهیل در عبور و مرور نیز جرثقیل، تعمیرگاه سیار و تجهیزات مورد نیاز پیش‌بینی شده و در نقاط مختلفی برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین مستقر شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان