واژگونی سمند ۲ نفر را به کام مرگ برد رئیس پلیس راه استان اعلام کرد:صبح امروز بر اثر واژگونی خودرو سواری سمند، در محور اصلی سنندج_ دهگلان راننده و یک نفر سرنشین آن جان باختند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛سرهنگ عیسی گوهری در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام مرکز […]

رئیس پلیس راه استان اعلام کرد:صبح امروز بر اثر واژگونی خودرو سواری سمند، در محور اصلی سنندج_ دهگلان راننده و یک نفر سرنشین آن جان باختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛سرهنگ عیسی گوهری در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی در محور اصلی سنندج_ دهگلان ماموران پلیس راه برای بررسی موضوع سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ گوهری بیان داشت: بررسی های اولیه حاکی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند با ۴ سرنشین بود که در اثر این حادثه متاسفانه پیش از رسیدن ماموران اورژانس بین راهی راننده و ۲ سرنشین آن در محل حادثه فوت، سه نفر مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه استان کردستان در پایان گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده و در نهایت خروج از مسیر و واژگونی عنوان کرد.