سهم اصفهان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قابل‌ملاحظه است مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ورودی امسال برای آموزگاری و مدارس استثنایی چیزی حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر است که نتایج اولیه اعلام و کانون‌های ارزیابی مشخص شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ورودی امسال برای آموزگاری و مدارس استثنایی چیزی حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر است که نتایج اولیه اعلام و کانون‌های ارزیابی مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عموم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، صبح امروز و در گفتگوی با یک برنامه رادیویی با تبریک هفته گرامی داشت مقام معلم، اظهار کرد: معلمی شغل نیست و عشق است و کسی که عاشق نباشد نمی‌تواند معلم باشد و نمی‌توان به دید شغل به معلمی نگریست چراکه او با کسانی ارتباط دارد که مهم‌ترین و عزیزترین مخلوق الهی یعنی انسان است به‌خصوص که در دوره ویژهٔ کودکی و نوجوانی قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: به لطف خدا و عنایت مقام عظمی ولایت، رئیس‌جمهور محترم و مسئولین اجرایی کشور در کنار مردم نسبت به سپاسگزاری از مقام معلم اتفاق بسیار خوبی رقم خورد و پویش‌های مختلی را در این هفته در راستای ستایش معلمین شاهد بودیم که هم به‌صورت حضوری در مدارس و هم به‌صورت جلسات مختلف برای نکوداشت مقام معلم روی داد.

وی گفت: نیروی انسانی هم امسال و هم سال گذشته ورودی خوبی را داشته است که این موضوع هم در دانشگاه فرهنگیان که چند سال دیگر برای آموزش و پرورش خروجی خواهد داشت و هم ماده ۲۸ صورت پذیرفت که ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور یا پذیرفته شده‌اند و یا در حال پذیرفته شده هستند که سهم اصفهان قابل‌ملاحظه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ورودی امسال برای آموزگاری و مدارس استثنایی چیزی حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر است که نتایج اولیه اعلام و کانون‌های ارزیابی مشخص شده است. ۶۸ کانون ارزیابی آماده اعلام رسمی وزارت برای شروع ارزیابی حرفه‌ای معلمان هستند.

وی بیان داشت: استخدام و جذب معلم به‌صورت کیفی تغییر کرده است و ارزیابی‌ها متناسب با استانداردهای موجود و سند تحول بنیادین است و افرادی استخدام خواهند شد که نسبت به سایرین از صلاحیت‌های لازم برخوردار خواهند بود.