برنامه داشتند استقلال را به حاشیه ببرند سرپرست تیم فوتبال استقلال مدعی شد برخی ها برنامه داشتند پس از بازی مقابل تراکتور در تبریز آبی پوشان را به حاشیه ببرند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران  و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، بیژن طاهری درباره وضعیت این تیم گفت: استقلال در شرایط مطلوبی قرار […]

برنامه داشتند استقلال را به حاشیه ببرند

سرپرست تیم فوتبال استقلال مدعی شد برخی ها برنامه داشتند پس از بازی مقابل تراکتور در تبریز آبی پوشان را به حاشیه ببرند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران  و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، بیژن طاهری درباره وضعیت این تیم گفت: استقلال در شرایط مطلوبی قرار دارد. بعد از مسابقه سخت و پیروزی ارزشمندی که مقابل تراکتور داشتیم، برای دیدار با سپاهان آماده می‌شویم. بازیکنان و کادرفنی روحیه بالایی دارند و همه تلاشمان این است نیم فصل دوم را با تمام قدرت شروع کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: پس از مسابقه‌ای که در تبریز داشتیم، برخی‌ها سعی کردند برای استقلال حاشیه و مشکل درست کنند. شایعات نادرست و عجیبی هم منتشر شد و معلوم بود برنامه داشتند استقلال را به زعم خودشان به حاشیه ببرند اما این اتفاق نیفتاد. از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که با حمایت درست و به جا از بازیکنان و کادر فنی، باعث بی اثر شدن این برنامه‌ها شد. همچنین از سرمربی و کادر فنی تشکر می‌کنم که با همه توان تلاش کردند تا تیم برای مسابقه با تراکتور در جام حذفی آماده شود. بازیکنان هم همه قدرت خود را به کار گرفتند و ثابت کردند برای موفقیت استقلال از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

طاهری در پایان اظهار کرد: استقلال تیم و باشگاه روزهای سخت است و بزرگانی که از دهه‌های گذشته این پیراهن را به تن داشتند و باعث سربلندی و اعتلای استقلال شدند، اثبات این مساله هستند. هفته گذشته، هفته سختی بود اما با تلاش، پشتکار، اتحاد و همدلی که در همه ارکان باشگاه و تیم وجود دارد، توانستیم نتیجه مطلوبی در جام حذفی کسب کنیم و حالا هم با همین همدلی و اتحاد به جلو می‌رویم. به عنوان یک استقلالی امیدوارم هرکسی که خودش را علاقه‌مند استقلال می‌داند، حامی تیم باشد و از استقلال حمایت و دفاع کند و جهت آرامش قدم بردارد. استقلال پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و با قدرت و اتحاد جلو می‌رود.