تشریح برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در کردستان فرمانده انتظامی استان از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۱۵رشته مهارتی و در ۴ مرحله شهرستانی،استانی،سازمانی وکشوری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار ” علی آزادی” در تشریح جزئیات این خبر بیان […]

تشریح برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در کردستان

فرمانده انتظامی استان از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۱۵رشته مهارتی و در ۴ مرحله شهرستانی،استانی،سازمانی وکشوری خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار ” علی آزادی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح دهه فجر امسال توسط قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.
وی شناسایی،استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، بهره گیری از مهارت های برتر در امر خدمت دوره ضرورت، ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت، افزایش انگیزه و خلاقیت در کارکنان وظیفه دارای مهارت، ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی در نیروهای مسلح، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها و افزایش نرخ اشتغال پذیری در بین کارکنان وظیفه را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این مسابقات در ۱۵ رشته مهارتی و در ۴ مرحله شهرستانی ، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می شود گفت: در مرحله شهرستانی که از دوم آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد براساس خود اظهاری کارکنان وظیفه دارای مهارت آزمایش های لازم توسط داوران انجام و یک نفر برتر در هر رشته به مرحله استانی راه می یابد.
سردارآزادی افزود: در مرحله استانی نیز که از ۲۵ آبان تا ۹ آذر ماه برگزار می شود با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از نفرات برتر انتخابی در مرحله شهرستانی آزمون اخذ و در هر رشته مهارتی یک نفر برگزیده و به مرحله سازمانی معرفی می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات سازمانی به صورت ۱۰۰درصد عملی و پروژه محور بوده و در بازه زمانی ۳ روزه در یگان منتخب برگزار می شود اضافه کرد: مرحله مسابقات سازمانی از ۵ تا ۱۵ دی ماه به صورت یکپارچه در سطح کشور و به تفکیک هر یک از سازمان های نیروهای مسلح با هماهنگی و تحت نظارت عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار و ۳ نفر به تفکیک هریک از سازمان های نیروهای مسلح که حائز بالاترین امتیاز باشند علاوه بر دریافت پاداش و لوح تقدیر به مرحله کشوری راه می یابند.
فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: نهایتاً مرحله کشوری مسابقات با حضور منتخبین تمامی سازمان های نیروهای مسلح در دهه مبارک فجر با هماهنگی و نظارت عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی به همراه مرخصی تشویقی و مدال مسابقات اعطاء می شود.