مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در سال جاری رویکرد مصاحبه تغییر کرده و به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی، فرایند ارزیابی داوطلبان را انجام خواهد داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ و فرایند ارزیابی […]

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در سال جاری رویکرد مصاحبه تغییر کرده و به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی، فرایند ارزیابی داوطلبان را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ و فرایند ارزیابی تکمیلی، اظهار داشت: سال‌های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی و فرایند مصاحبه، نمره‌ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می‌شد.

وی افزود: در سال گذشته نسبت نمره ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بوده است، اما در سال جاری این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی فرایند ارزیابی را انجام خواهد داد.

ابراهیمی بیان کرد: کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای در این کانون و طی یک فرایند علمی و برنامه‌ریزی‌شده و به‌صورت کامل شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای داوطلبان را احصا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ابزارهایی که معمولاً در کانون‌های ارزیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل بحث گروهی، ایفای نقش و مصاحبه تخصصی است.

وی اضافه کرد: داوطلبان باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند و در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.

ابراهیمی ادامه داد: زمان ارزیابی تکمیلی برای هر فرد از ابتدای صبح آغاز شده و این فرایند باتوجه‌به اینکه چندساعته است، یک روز کامل را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به بررسی شایستگی‌های فردی در یک فرایند ارزیابی توسط کانون ارزیابی، عنوان کرد: کانون ارزیابی تکمیلی و فرایند گزینش به‌صورت جداگانه اما در یک روز برای سنجش شایستگی‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان باتوجه‌ به تعداد فراگیران ۱۱ کانون ارزیابی تکمیلی خواهیم داشت، تصریح کرد: افرادی که بر اساس دفترچه آزمون استخدامی واجد شرایط باشند و معاینات پزشکی را به‌درستی طی کنند، می‌توانند وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شوند و پس از آن و در همان روز مصاحبه گزینش نیز انجام خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نتیجه اعلامی به‌صورت ۶۰ درصد آزمون ارزیابی تکمیلی و ۴۰ درصد نمره کتبی است و نتیجه نهایی داوطلبان براین‌ اساس مشخص خواهد شد.