به دنبال همکاری مشترک سازمان بیمه سلامت و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و با حمایت دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحدد، اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سلامت می توانند از تمامی مراکز تشخیصی درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه سلامت استفاده کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به […]

به دنبال همکاری مشترک سازمان بیمه سلامت و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و با حمایت دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحدد، اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سلامت می توانند از تمامی مراکز تشخیصی درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه سلامت استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان ، دکتر محمدحسین صفاری با بیان این مطلب افزود: با هدف کاهش تمرکز مراجعه این گروه از بیماران در بیمارستانهای دولتی، امکان مراجعه ودریافت خدمات درمانی در بخش سرپایی و بستری در کلیه مراکز طرف قرارداد اعم از دولتی و خصوصی فراهم شده و هزینه های درمانی آنها بر اساس تعرفه های مصوب قابل پرداخت می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: هزینه های اتباعی که در بیمارستانهای غیر طرف قرارداد بیمه سلامت تحت درمان قرار می گیرند در تعهد بیمه نمی باشد و قابل پرداخت نیست.
دکتر صفاری ادامه داد: به منظور مساعدت در روند درمان این گروه از بیمه شدگان ، اتباع غیر آسیب پذیر از دوره انتظار ده روزه صدور بیمه نامه معاف شدند. شایان ذکر است اعتبار پوشش بیمه اتباع خارجی غیر آسیب پذیر از زمان پرداخت حق بیمه و برقراری پوشش بیمه ای به مدت یکسال خواهد بود.