شناور شهید سلیمانی به‌عنوان جدیدترین شناور رزمی ساخت ایران، یک خط‌شکنی واضح در سبک و سیاق طراحی و نیز تنوع و کمّیت تجهیزات و تسلیحات محسوب می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،روز گذشته جدیدترین و مدرن‌ترین شناور جنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «شهید سلیمانی» و با […]

شناور شهید سلیمانی به‌عنوان جدیدترین شناور رزمی ساخت ایران، یک خط‌شکنی واضح در سبک و سیاق طراحی و نیز تنوع و کمّیت تجهیزات و تسلیحات محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،روز گذشته جدیدترین و مدرن‌ترین شناور جنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «شهید سلیمانی» و با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح در خلیج فارس عملیاتی شد.

این شناور به‌عنوان جدیدترین شناور رزمی ساخت ایران که خط‌شکنی واضحی در سبک و سیاق طراحی و نیز تنوع و کمّیت تجهیزات و تسلیحات محسوب می‌شود توسط متخصصان جوان در مؤسسه صنایع دریایی شهید محلاتی در سپاه طراحی شده است، پیش از این هم شناور شهید ناظری به‌عنوان یک طراحی متفاوت از روند مرسوم طراحی شناورهای نظامی کشور در همین مؤسسه طراحی و ساخته شده است و هم‌اکنون در حدود ۶ ماه است که در خدمت ندسا قرار دارد.