اعلام فراخوان ملی «ایده نما» با محوریت ایده پردازی در زمینه رویدادهای فرهنگی رئیس اداره مهندسی فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان ملی «ایده نما» با محوریت طرح و ایده در زمینه رویدادهای فرهنگی هنری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

اعلام فراخوان ملی «ایده نما» با محوریت ایده پردازی در زمینه رویدادهای فرهنگی

رئیس اداره مهندسی فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان ملی «ایده نما» با محوریت طرح و ایده در زمینه رویدادهای فرهنگی هنری از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ستوده فر با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه ایده نما با موضوع طراحی و برگزاری نشست های اندیشه ورز و با محوریت نوآوری در چارچوب مفهومی، موضوعات و شیوه برگزاری ویژه علاقمندان به فعالیت در این حوزه اعلام شده است.
او افزود: از اهداف اجرای این طرح استفاده از ایده های مختلف شهروندان برحسب موضوعات ارائه شده، مردم سپاری فرهنگی و مشارکت بیشتر شهروندان در امور فرهنگی شهر است.
رئیس اداره مهندسی فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان حمایت مادی و معنوی شهرداری اصفهان از ایده های برتر را از ویژگی های قابل توجه این طرح دانست و گفت: تسهیل گری در اجرای امور فرهنگی توسط شهروندان از مهمترین رویکردی مدیریت شهری اصفهان در این زمینه است.
او با اشاره به اینکه در حال حاضر چهارمین دوره «ایده نما» در حال برگزاری است، افزود: موضوع این دوره سلسله نشست های اندیشه ورز در حوزه گفتمان سازی و بهره مندی از ظرفیت اساتید مطرح کشور است و در اصل پیرامون مسائل اساسی و به روز جامعه محفلی را برای گردهمایی جوانان و نخبگان ایجاد می کند.
او درباره روند انتخاب ایده های برتر هم گفت: پس از دریافت طرح ها و ایده های مختلفی که توسط شهروندان ارسال می شود، ایده ها مورد بررسی و داوری قرار می گیرد و سپس صاحبان ایده های برگزیده طی مصاحبه ای به شرح بیشتر نظرات خود می پردازند تا در صورت نهایی به مرحله بعدی ارسال شود.
به گفته ستوده فر، علاقمندان می توانند تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری ایده های خود را از طریق ارسال طرح به شماره ایتا ۰۹۳۰۴۳۳۶۵۹۸ به دبیرخانه «ایده نما» کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر دراینباره با شماره ۰۳۱۳۲۶۵۸۵۷۷ تماس بگیرند.