مدیرعامل بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:   نوروز سال ۱۴۰۲ در حالی فرا‌می‌رسد […]

مدیرعامل بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:

  نوروز سال ۱۴۰۲ در حالی فرا‌می‌رسد که در سایه الطاف الهی و در چرخش دور گردون، توفیقی حاصل شد تا در اوایل بهار طبیعت، به استقبال بهار ایمان و تقوا برویم. تقارن ماه رمضان و نوروز پیوند سنت‌های دینی و ملی و فرصت کم نظیری برای پالایش روح و نو شدن است.

در سالی که گذشت با عزم راسخ و همدلی همکاران و صبوری سهامداران، بانک دی نه تنها در بسیاری از شاخص‌های اساسی بانکداری پیشرفت‌های قابل ملاحظه داشته است، بلکه به سرعت به سوی جایگاه‌های برتر در حال حرکت است.

خدمات‌رسانی بهینه به مشتریان در کنار رعایت بهداشت اعتباری، توسعه بانکداری الکترونیک، وصول مطالبات غیرجاری و فروش املاک مازاد، بانک دی را در موقعیت مطلوبی قرار داده است و با ادامه این روند، روزهای بسیار روشنی در انتظارش خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره، حلول ماه مبارک رمضان و سال نو را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک می‌گویم و از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت دارم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفا کنیم