در دولت سیزدهم بیشترین اعتبارات فرهنگی و هنری به عرصه فرهنگ و هنر استان کردستان تزریق شده است امروز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، شورای کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ریاست علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حضور معاونین و کارکنان در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد. […]

امروز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، شورای کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ریاست علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حضور معاونین و کارکنان در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام ماه مبارک رمضان گفت: پارسال فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی و هنری خوبی در سراسر استان برگزار شد، پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای سقز و دیواندره و نگارخانه هنر سنندج با وجود بودجه انقباضی با بهترین امکانات و تجهیزات تخصصی تکمیل شد، تالار مرکزی با اختصاص اعتبارات مناسب در حال اتمام است، ما به عنوان متولیان فرهنگ و هنر استان، بایستی مبلغ و مروج این موفقیت ها در میان مردم و اهالی فرهنگ و هنر باشیم.
وی افزود:امسال اعتبارات فرهنگی و هنری قابل توجهی به مبلغ شش میلیارد تومان در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی به حوزه فرهنگ و هنر استان اختصاص داده شده است.


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: تسریع در رفع و رجوع امور ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد، لازم است همکاران حقوق همدیگر، به ویژه حقوق ارباب رجوع را در همه شرایط رعایت کنند.
وی در پایان تصریح کرد: از پیشنهادات همکاران در همه حوزه های مدیریتی، فرهنگی ‌و هنری استقبال می کنیم.